HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Féléves check...

2013.08.29. 20:22 norus

Ma volt a féléves csekk a nődokinál. Hááááát nagyon elszomorodtam, ugyanis ciszták vannak a petefészkemben :(((((( Nekem eddig ez nem volt :((((( Mert ugye én IR-es és PCOS-os vagyok, de a ciszták eddig elkerültek, hát most nesze nekem, itt vannak :( A doki azt mondja, hogy ezek a petesejtek nem tudnak kilökődni és ott maradnak és ilyen kis fürtszerűen vannak a petefészek szélén, vagy valami ilyesmi... Na mindegy, a lényeg, hogy nem jót jelent :((( Úgyhogy most foggátlót kell szedni. Valami nagyon alacsony hormontartalmút kaptam, de akkor sem örülök :(((( Azaz k.... le vagyok törve :(((( Mondta a doki, hogy most muszáj megszabadulni a cisztáktól és ha eltűntek igyekszünk nem visszaszerezni őket... Azért még az endodokit megkérdezem majd, 12-én megyek hozzá. Bár ugye a dokim is Mentises, szóval gondolom tudja mit csinál, azt mondja, hogy ezzel most pihentetni kell petefészkemet. Meglátjuk. Aztán ha meg majd tesót akarunk, hátha nem lesz gond... :((((
Úgyhogy hétfőtől extra szigorú diéta, és sok-sok sport, meg valszeg gyogyit is kell újra szednem.

De a vidám rész, hogy voltunk életünkben először játszóházban :) Petrával és Titával. Olyan vicces volt, hogy Petra kislánya, Lily 15 hónapos, Mór 6 hónapos, Titának meg még a pocakjában van a bébi :))) Lily valami csodaszép kislány, kis érdeklődő, közvetlen lurkó. Mórt megkínálta bulátával, de ő még nem eszik ilyet, így meghagyta mindet Lilynek :) Persze Mór még nem sok mindent tud csinálni egy játszóházban, de hintázott, meg bemásztunk a sok színes labda közé :)

Holnap meg megyünk Villánybaaaaa!!! Már úgy várjuk, mint a Mikulást kb. Imádjuk Villányt :)

Játszóházazás Lilyborsóval :)

jatszohazMor..jpg

:)

JatszohazMor2..jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr225483934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.09.01. 19:35:38

Nori, elhiszem, hogy most egyaltalan nem orulsz, DE minden oks lesz addigra mire odakerultok, hogy kistesot szeretnetek:) Nyugi:)
Koszi szepen a bokot Lily neveben is:) Jo volt latni Titeket, en meg nem jutottam oda hogy irjak rola:( szerintem ha tobbet talalkoznank akkor tuti jo baratok lennenek Morral...jah es Mor tiszta apukaja bar szemelyesen nen ismerem:)
süti beállítások módosítása