HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Karácsony + láz

2013.12.30. 23:29 norus

Az első közös karácsonyunk :) Készültünk rá, de azért nem olyan nagyon, csak kíváncsiak voltunk a reakciójára, ha meglátja a fát. Én beteg voltam az előző héten, így nem voltam túl aktív az itthoni készülődésben.

24-én délelőtt, míg Mór aludt feldíszítettük a fát, és onnantól neki már nem volt bejárása a nappaliba. Elkészültünk a vacsival, szépítkezés, miegymás, és 5-kor csilingelt az angyal, hogy megérkezett. Áthoztuk Mórt és nagy szemekkel nézte a fát, tetszett neki. Nem rángatta, csak a díszeket nézegette. :) Olyan kis cuki volt. Az ajándékok nem igazán érdekelték, úgy általában nem kötődik tárgyakhoz. Gondolom ha nagyobb lesz már jobban fogja értékelni. :)
Aztán éjjel jött a baj, Mór belázasodott. De durván. Egyszerűen nem tudtuk 39 alá vinni. Volt kúp, hűtőfürdő, kijött az ügyelet, mi is voltunk bent. Ott mi paraszt emberek vannak... Legszívesebben egyenként rugdostam volna őket. Az asszisztens csaj azzal kezdett, hogy na mi baj van, ami miatt a szüleid éjszakai sétára visznek? Mi, mégis mi lehet???? Meg hogy, ha a kúpot beadjuk, csak egy atléta legyen rajta a hőleadás miatt. Így is vacogott, hülye picsa! Ilyen buzi cinikusban nyomta, ami egy kissé ideges szülőnek szerintem nagyon nem hiányzik. Nagyon türtőztetnem kellett magam. Aztán jött a hajléktalan múmiának inkább beillő doktornő. Megvizsgálta, közben a cumira tett megjegyzést, hogy ez 24-ben lóg a szájából? Meg hogy szoptatom? Nem. Dohányzik? Nem! Akkor mért nincs teje? ???(a jó k... a...d) Hát ott már majdnem szakadt a cérna, így amilyen gyorsan lehetett eljöttünk. Mondta, hogy ez pár napig eltarthat. Érezte, hogy tök meleg, de egy szurit be nem adott volna, pedig biztos segített volna. Itthon óránként keltünk, néztük a hőjét, ment a hasa, így párszor pizsicsere is volt. Most már jobban van, kicsit megy még a hasa, de láztalan két napja. Jól elfáradtunk a pár nap éjszakázásban, így most pihenünk, bár anyáék jönnek holnap, de szilveszterkor itthon leszünk és filmezünk, pezsgőzünk.

Közben sikerült lefoglalni a nyaralást, ami lehet kicsit korainak tűnik. de már így se tudunk menni, mikor szeretnénk. Találtunk az új kedvenc helyünkön, Vonyarcvashegyen egy remek panziót, csupa jót olvastam róla, így egy egész hetet együtt töltünk az imádott Balatonomnál :) Remélem a jó időt, és hogy Mór se betegszik meg.

Ja és új időszámítás kezdődik. Megrendeltem Mór új gyerekülését, most már a menetiránnyal szemben fog utazni :))) Németországból érkezik, mert sokkal olcsóbb, mint itthon, sőt ez már a 2014es modell lesz, ami itthon még nincs is :) Remélem jó lesz, az idei verziót kipróbálta Mór, jól ült benne :)))

IMG_3385..JPG

IMG_3389..JPG

IMG_3380..jpg

IMG_3469..JPG

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr865717471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2014.01.02. 20:50:15

Ez az ugyeletes story eleg durva...basszus en tuti kiosztottam volna a not...atyaeg hogy lehetnek ilyen parasztok olyan emberek akik arra teszik az eletuket hogy beteg emberekn/gyerekeken segitenek. Mondjuk en vagyok a hulye hogy ezen meg meglepodom...
A panziot olyan jol sikerult reklamoznod hogy ma en is lefoglaltam:) Kar hogy nem egy idoben megyuk de legalabb majd elmondod milyen volt:)

norus 2014.01.02. 21:01:42

@PetraésLily: Szuper, nagyon remélem, hogy jól választottunk, bár tényleg nagyon jó néz ki és jókat hallani róla :) Mikor mentek?

norus 2014.01.02. 21:02:18

Melyik szobába végül?
süti beállítások módosítása