HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Írok

2014.04.14. 13:20 norus

Végre írok. Az elmúlt hónapokban valahogy nem volt kedvem, meg nem is nagyon szeretem ezt a felületet, lehet átköltöztetem a blogot a blogspotra, ott több lehetőség van, jobban tetszik.

Szóval sok-sok minden történt, történik. Megvolt az első szülinap, ami közös, mert ugye egy napon születtünk. Mórnak én sütöttem az első tortáját. A többinél úgyis kívánság lesz már, hogy milyen legyen, így kihasználtam, amíg én döntök, meg igazából csak széttrancsírozta, nem igazán evett belőle :P Az ajándékozásból sem csináltunk nagy dolgot, legot kapott, szeret vele játszani, bár azt figyeltük meg, hogy nem nagyon köti le semmi a figyelmét túl sokáig. Neki mindig mennie kell, így csak megrágja kicsit, rakosgatja ide-oda, aztán megy tovább :)

Éééés megtett pár lépést, úgy 6-8at, nagyon kis cuki, ahogy felemelt kézzel egyensúlyoz :) Igazából remélem, hogy a nyaralásra, ami júliusban lesz, már fog tudni sétálgatni, hogy ne mindig csak térden közlekedjen. Kapott egy kis bőrcipőt, és már úgy néz ki, mint amit drótkefével sikálok, nincs orra, pedig még egy hónapos sincs. Vettünk neki ezért egy ünneplős cipőt, amit csak akkor adok rá, ha tudom, hogy nem száll ki a kocsiból, mert nincs kedvem hetente új cipőt venni. És még egy darabig gondolom mászni fog, így marad a játszós cipője erre a célra :)

Mostanában elkezdődött nála egy hiszti korszak. Csak ölben akar lenni, és úgy, hogy mászkáljunk...Hát ebben nem vagyok nagy partner, mert hát, nehogymár... De olyat művel, hogy hihetetlen: leborul a földre, persze ilyenkor bevágja a fejét, vagy hátra vágja magát, és akkor meg azért veri be... Katasztrófa! Hova lett a tünemény gyerekünk? Hisztibéka lett. Reméljük csak a front viseli meg, mert az nem lesz mókás, ha ilyenekkel tarkítja a napot... Szerencsére még az Egy boszorka van dallal mindig sikerül megnyugtatni :P Ezt énekeltem mindig, mikor a hasamban volt, meg azóta is sokat, és úgy néz ki ezt megismeri és jót tesz :P Szóval babások, tessen találni egy dalt, amit sokat énekelgettek a pocaknak, mert jó hasznát lehet venni később :P 

Már szóltam a HR-nek, hogy szeptemberben megyek vissza, így elkezdték a pozi keresést, nagyon kíváncsi vagyok mit találnak majd :)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr836029358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2014.04.23. 21:05:14

Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:)
Gratula a par lepeshez, juliusra mar szaladni fog:) Ez a hiszti korszak meg hat...ez ilyen...tanacsot nem adok,mert neha en se tudom mit kezdjek vele...de tudod kovetkezetesseg, vagy, mi? :)
süti beállítások módosítása