HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Bölcsi

2014.07.22. 21:57 norus

Mórt felvették. István szerint nem is volt kérdés, hisz jó tételt húzott, tudta is :))) Nagyon örültünk, mert abba a bölcsibe járhat, amit kinéztünk neki :) Tizenöt perc séta a cég és a bölcsi pont félúton van, szóval királyság. Augusztus 26-án lesz az első szülői értekezletünk, már nagyon izgatottak vagyunk. Lehet majd jelet választani, meg minden :) Reméljük lesz valami jó kis Móros :) Na meg persze olyan, amit könnyű belehímezni a dolgaiba :P Nagyon izgalmas időszak lesz. Én dolgozni fogok megint, átalakulnak a napok. Reggel irány a bölcsi, munka, délután begyűjteni Mórt, játék, főzőcske másnapra. Tuti rettentő fáradtak leszünk az elején, de így lesz jó, én hiszek ebben. Én hiszem, hogy kell neki a változatosság, és nekem is.

A másik szuper dolog, az első közös nyaralásunk volt. Egy egész hetet voltunk a Balatonon, és imádtuk. Jó idő volt, kitűnő szállásunk volt, Mór is élvezte, mi is, kikapcsolódtunk. Szóval amint megtudjuk mikor lesz nyári szünet a bölcsiben jövőre, foglalunk is két hetet, mert ide annyi kell. Nagyon nehezen jöttünk haza :)

Mondtam már mennyire szeretem a családom? Hát nagyon :) Minden nap hálát adok érte, hogy ők vannak nekem és ŐK vannak nekem, két csodafigura :) Valamelyik nap láttam egy képet az Ideális kapcsolatról.
A következők voltak a szükséges pontok:
- Beszélgetni, mint a legjobb barátok
- Hülyéskedni, mint a gyerekek
- Szeretni, mint a szeretők
- Összetartani, mint a házasok
- Védeni egymást, mint a tesvérek

Mind igaz ránk, és hálás vagyok azért, amink van, ahogy van :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr216535985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2014.08.24. 13:28:15

Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni fogja a bolcsit:)
süti beállítások módosítása