HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Anya!

2014.01.14. 23:08 norus

Megtörtént! Az első tudatos Anya! :) Mórral ma kergetőztünk, ő rohant(mászott) elől, én meg utána, és nagyon kacagott. Elrohant az ajtóig, ott visszafordult, és kiáltott egyet, hogy Anya! azaz menjek utána :))) Imádtam. Nem tudom, hogy tényleg az volt-e, vagy csak én hallottam bele, de olyan jóóóó volt, azóta az van a fejemben :)

Úgy néz ki Mór átáll a napi egy alvásra, egyre többször alszik dél-egytől kettő-háromig, és utána már csak este.
Az evése még mindig elég vacak, de javulgat lassan, ma a tejfölös krumpifőzelék 2/3-át megette, bár egy krumpliból főztem, szóval nem volt egy hiper adag, de még letolt mellé egy tejbegrízt is, szóval boldogság volt. Csak az alvós tejéről kéne valahogy leszoktatni, ugyanis a napközbeni alvás csak akkor van, ha megkapja a tejét, aztán elalszik szépen. De amíg nem eszik rendes adagokat, addig muszáj adni neki tejet, mert nem lakik jól, úgy pedig nem tud elaludni.

Amúgy már hihetelen miket csinál, minden nappal okosabb, utánoz hangsúlyokat, feltérdelve egyensúlyoz, érti, ha valamire mondom, hogy nem. Például, hogy az állólámpát nem bántjuk, csak próbálkozik, de nem ér hozzá :) Imádom, olyan gyönyörű gyerek, minden elfogultság nélkül gyönyörű :)))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr765758939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2014.01.18. 12:28:23

Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:)
Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fogja ezt vagy azt elhagyni...stb...aztan rajottem, hogy kar ilyeneken gondolkodni, mert majd...nekem egyik sincs terhemre, csak ugy felmerult bennem mint kerdes. Szoval majd...:)
süti beállítások módosítása