HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Hátról hasra és egy alma :)

2013.06.13. 21:21 norus

Mór kedden átfordult a hátáról a hasára :) Így már mindkét irányba tud forogni, persze csak mikor kedve van, általában nincs :D Nagyon ügyes volt, csak a kezét nem tudta maga alól kivenni, így azért méltatlankodott, hogy segítsél máááár :D
Van a kiságyánál az a zenélőforgó, és az a kiságy rácsaihoz van fogatva. Azon meg gombok vannak, hogy lehessen a zenék között választani. Na azt nyomkodja, dj-skedik a fiam :P Szóval ahhoz fordult oda, aztán meg addig meddig löktem agát, míg átfordult :D Vettünk neki ilyen puzzle játszószőnyeget, ami ilyen szivacsból van vagy miből és mivel az elég kemény, mármint az ágyhoz képest, így szupin tud rajta gyakorlatozni. Láthatóan tetszik neki az új mókája :)

És az alma. Tegnap már kapott tejpépet, kb másfél kanállal evett meg belőle, értem én ezalatt az ő kanálméretét :) Ma pedig az almára került sor. Egy fél almát reszeltem le és nypmkodtam ki a levét. Evett belőle pár kanállal, valami hihetetlen pofákat vágott hozzá :) Savanyú volt ugyanis, le is videóztam, mert oltraaranyos volt :D Holnap megint kap, aztán szombaton már a lereszelt almát is. Remélkjük tudja majd már enni. Ma kapott délután egy kis tejpépet. Most már nem propellerezte ki az egészet, így bizaodok, hogy lassan megtanulja mit kell csinálni az ennivalóval :) Szóval elkezdődött a hozzátáplálás, remélem szeretnni fogja az ízeket, bár tesóm szerint inkább kolbászevő lesz a gyerek :D

Holnap wellnesselni megyünk, kíváncsi leszek hogy fog neki tetszeni, meg hányszor zeng majd tőlünk a szálloda, étterem, és a szomszédoknak lesz-e nyugodt éjszakájuk :P Remélhetőleg nem lesz gond! Majd jövök a beszámolóval.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr515360486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.06.16. 15:23:30

Azta, mar itt tartotok:) te jo eg:) Nah, most erzem eloszor hogy rohan az ido. Nem reg meg en adtam Lilynek az elso almat, most meg mar Te Mornak:) Ez igen:) Gratula a hasrol hatra es visszaprodukciohoz is:)
Nyugi a szallodaban mindenki meg fogja erteni, ha nem mond hogy kolcsonadod es csinalja jobban:)
Merre voltatok?

Titanilla Baksza 2013.06.18. 03:55:43

Édes pofa:) Én is kíváncsi vagyok, hogy sikerült a wellness, szóval jöjjön az a beszámoló!
süti beállítások módosítása