HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Könyv szerinti altatás

2013.11.06. 10:22 norus

Első este...bukás. 24 percig bírtam, majd bőgve megetettem. Azt mondják ez már jó, de ki kell tartani, mert sikerülni fog. Hát nem tudom. Azt is mondják, hogy reggel ő erre nem emlékszik, hogy sírdogált éjjel. Néztem, valóban nem tűnt mérgesnek, de akkor sem tudom. Még próbálkozunk, hátha sikerül. Amúgy így éjfél után már csak 4:15kor, meg 7kor kelt. Gondolom kifáradt... Állítólag ez a lényeg, majd pedig, hogy rájöjjön, sokkal jobb egy nagyot aludni, kipihenten kelni... Igyekszem, de baromi nehéz. Nem, nem csak júj, de nehéz, hanem embert próbáló, és kb minden szarnak érzi magát az ember közben. De az se állapot, hogy tovább menjen az óránkénti kelés. Ahhh...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr485617747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.11.09. 20:04:26

:( Nori, tenyleg ki kell tartani...es hidd el tudom mirol beszelek...es mondani sem konnyu...a mi ejszakaink sem fenyesek,foleh az elozoeket tekintve nekem az hogy felkel akar egyszer is az fura, nem hogy 3szor.
Mikor Lily 1 honapos lehetett en akkor csinaltam ezt de 5 percenkent mentem be hozza es o vegig, flyamatosan sirt, bar en nappal csinaltam es kb. 1 hetig semmi nem is latszodott, volt hogy 2 orank keresztul orditott Lily es nem igen hatotta meg hogy en 5 percenkent bemegyek hozza...mondjuk igaz hogy utana ki is jottem. Szoval kitartas...kitartas...kitartas...
Irj, ha kell egy kis tamogatas.
süti beállítások módosítása