HTML

Mórral az élet

Friss topikok

• PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Villány, Egerbakta...

2013.09.11. 15:03 norus

Nyár végi kirándulásokat szerveztünk, mert még mindig csak pár napokra megyünk Mórral. Jól bírja, semmi gond, sem az alvással, sem az idegen környezettel, de azért nem feszítjük túl a húrt :) Három nap szerintem pont elég neki. Ebben is nagy szerencsénk van, mert mindenhol jókat alszik, nem volt probléma eddig sehol. Betartjuk a napirendjét, igényeit, így ő is jól érzi magát, na meg mi is :)
Villányban még vacsizni is el tudtunk menni, mert a panzió a főutcán volt, ahol a sok pince, étterem, így csak át kellett sétálni a túloldalra, ahol a babafigyelő még működött, ugyanis 120 méterig minden okés :) Szóval Mórt leraktuk aludni, mi meg romantischban megvacsiztunk. :) A pincérek kérdezték is, hogy babafigyelő? :) Képben voltak :P Szerencsére mindkét hétvégén isteni idő volt, így nagyokat sétáltunk, szinte egész nap kint voltunk, nagyon jólesett, hogy Villányban mindig hárman voltunk, nem voltak sokan, így tényleg jókat lehetett andalogni.
Egerbaktán pedig István barátaihoz mentünk látogatóba, ahol van két kislány, így volt gyerekzsivaj rendesen de mikor kérdezte István, hogy na még mindig hármat akar, hatrozottan közölte, hogy naná :) <3

Jövőre majd lehet valami hosszabb nyaralást is szervezünk, meglátjuk hogy alakulnak a dolgok és mennyire lesz kedvünk hosszabb úthoz, már értem itt ezalatt a távolságot. Mert most Mór nagyon jót aludt az úton, de gyanítom egyre kevesebb alvásigénye lesz, bár ha majd lesz rendes gyerekülése, akkor már majd kilát és hátha izgisebb lesz neki az út :)

Csak lazán, nyaralunk :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.09.15. 14:00:03

Egyem meg Mort:) Milyen jo kisbaba:) Az alvas igenye meg nem biztos hogy csokken, csak max. egyszerre tudja le:) Az egyik ismeros kislany 12tol fel4ig alszik:) Egyidos Lilyvel:) Szoval lehet tok makosok lesztek/vagytok:D
A babafigyelon jot mosolyogtam. Majd adhatnal tippet hogy Villanya hova:)

norus 2013.09.15. 14:45:11

@PetraésLily: Mi mindig itt szállunk meg, már kb barátokként tekintünk egymásra :) magonyiborszallo.ewk.hu/magunkrol
A kollégámék meg mindig Bluméknál: www.blumpince.hu/
Mindkettő jó, talán Blumék elegáncsosabbak. Magonyiéék nagyon családiasak. Együtt reggeli egy óriási faasztalnál, meg kicsit egyszerűbb a szállás, de mi nagyon szeretjük őket, leülnek, mesélnek, megkínálnak a saját borukból és a reggeli is saját szalámi, kolbász, lekvár :)