HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Szoptatós párna

2014.06.25. 23:04 norus

Fogalmam sincs mért emiatt gondoltam azt, hogy újra írnék, de ez olyan vicces volt, hát gondoltam nosza :)

Valamelyik nap pakolásztam és a kezembe akadt a szoptatós párna, amit még egy barátomtól kaptam, de sose használtam, mert ment az etetés nélküle is, meg nem is nagyon gondoltam hasznosnak. Most, hogy megtaláltam bedobtam Mór szobájába, és imádja :) Dögönyözi, ráfekszik, gyűrkéli, tök jól elvan vele, meg én is szeretek ráfeküdni. Vicces, hogy a gyerek majd másfél éves korában kezdjük el használni :)

Ami viszont durva, hogy Mór mióta megy, azóta megy. Szó szerint! Egy percre nem áll meg, kétszer megyünk egy nap sétálni: reggel apával munkába, aztán Edóékkal ide-oda, majd alvás után újra útra kelünk, begyűjtjük Istvánt, majd még vele is kicsit. Szóval a napi 5-7 óra simán megvan. Szerintem emiatt sem hízok, mert mostanában kicsit melléeszek, de nem látszik szerencsére. Valamelyik nap lemértem, ezret léptem aznap. Egy átlag ember 3-5ezret lép egy nap, és a 10ezer már nagyon jónak számít, ami segít megelőzni a mozgásszervi, érrendszeri betegségeket, és fitten tart. Szóval megafitt vagyok, meg bazi fáradt. Egyszerűen semennyi alvás nem elég. Jó, mi későn fekszünk, de általában délután alszok én is, mikor Mór, de így is álltomban el tudnék aludni és a séták végére már nem is érzem a lában :) Ugyanis Mór nem az a játszóterezős fajta. Megyünk mi minden nap, de mindent megnéz, aztán mehetünk tovább. ha elfárad bekéredzkedik a kocsiba, aztán újra ki. Egyszer már kilométerben is lemérem :P

Munka. Volt megbeszélésem a főnökeimmel, körvonalazódik a pozim. Ha minden igaz piszok jó lesz nekem, de még nem mondhatok semmit, majd ha hivatalos a döntés :) A bölcsit hívtam, majd július közepe, vége felé lesz értesítés, nagyon bízok benne, hogy felveszik Mórt, jó lenne, ha ide járna. Ez a bölcsi új is, szép is, a munkahelyünkre menet van, szóval ideális lenne.

Ja, és Mór továbbra is felkel éjjel egyszer. Egyszerűen nem tudom leszoktatni róla, már nagyon kivagyok tőle. Van, hogy szépen alszik egész éjjel, kb havonta egyszer, de a többi nap kel 4 körül. Próbáltam a sétát vele, ami eddig bevált, na most már nem :( Így mindig etetés a vége, és már olyan nagyon utálom, hogy így megtörik az éjszaka és sose tudok egy rendeset aludni. Tudom semmi okom panaszra, mert Mór egy áldott jó gyerek, de azért egy pár éjszakáért egymás után sok mindent odaadnék...

Amúgy nagyon kis okos. Kiviszi a szemetet a kukába és érdekes, hogy tényleg csak a szemetet, játékkal, ruhával, ilyesmikkel nem indul meg. Csak újsággal, a használt pelenkájával:) Már tudatosan használja az "elm" szót, ami elment-et jelent :) A repülőknél pl, mert imádja nézni őket, ki is kéne menni egyszer a reptérre, teljesen odalenne sztem :) Vagy ha valaki elmegy, mondja elm :) Meg kell zabálni. És szépen integet, olyan cuki. Mindent megvizsgál, megnéz, felfedez :) Nagyon szeretjük, nincs is nála szebb gyerek. De tényleg! Mindenki mondja mindig, hogy gyönyörű és az is :) Ritka jól sikerült kölök :)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr166418685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása