HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Táplálkozás

2012.10.27. 14:19 norus

Nehéz ügy, mert tényleg komoly rohamok tudják elkapni az embert egy-egy étel miatt. Nálam most az édes íz, ami nagyon erősen dominál. Lehet azért, mert próbálok cukormentes életet élni, bár sütök én sütit olykor, csak nem cukorral, hanem xilit, nyírfacukor, eritrit vagy édesítőt használok. Na de lehet ezért kívánom jobban. És főleg a kelt tésztás dolgokat. Durva...

Pont ma elmélkedtem azon reggel, hogy én teljeskiörlésű, cukormentes, egészséges dolgokat eszek. Minden ch csökkentett nálunk, stb. És mégis látom ám, hogy jönnek fel kilók. Mi lenne, ha fehérlisztes, cukros, chipses, mindent evős lennék, aki nem foglalkozik ezzel? 30 kiló plusz lenne a vége? Passz. Bár ennek és a mozgásnak köszönhetem valószínűleg, hogy még így a 25. héten is elég fürge vagyok és nincsenek vizesedéses problémáim, vagy egyéb más gondok. Talán ebben segít ez a kicsit tudatosabb életmód, amit próbálok tartani, persze nem 100%-ban sikerül, de igyekszem.

Lehet, hogy azt mondják erre, hogy ne ezzel foglalkozzak most, meg a gyereknek mindent meg kell adni, de én meg is adom. Nem hiszem, hogy neki csoki, cukor, chips, fehér kenyér kell. És mért baj az, hogy fitt és csinos akarok maradni, hogy a szülés után is ugyanilyen fürgeséggel lássam el a gyermeket és az otthoni munkákat is egyaránt. Én eszek zöldséget, gyümölcsöt, főzeléket, mindent, csak nagyban magam készítem és az alapanyagokat kicsit megválogatom. Igen, szerncsés vagyok, mert megtehetem, hogy többet költsek ezekre az élémiszerekre, de nem sokkal több ez ám, és mivel nem vagyunk nagy sütisek, így a lisztvásárlás, meg ezek a plusz tételek elég ritkán okoznak többletkiadást.

Kizárni természetesen mindent nem lehet, ez érthető, mert kivitelezni sem nagyon lehetne, az már tényleg elég drága móka lenne, de törekedni azért lehet arra, hogy minél kevesebb cukrot, meg egyéb adalékanyagot juttassunk a szervezetünkbe.

Ráadásul, ha még inzulinrezisztens is az ember, mint én, akkor meg kifejezetten figyelnie kell, mert a babának is árthat vele, túlfejlődhet, stb.

Szóval egészségre fel, mert ez a hosszútávú befektetés és megtérül, ebben biztos vagyok!

2 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr144873066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2012.10.30. 09:06:05

Szerintem ne foglalkozz azzal, hogy ki mit mond Persze hallgasd meg, de ha neked van egy elkepzelsed akkor miert ne tartanad magad hozza?! Raadasul ha Mór is szepen fejlodik akkor minden szuper.

norus 2012.10.30. 09:56:05

@PetraCalifornia: Mór még meg is haladja korát most, jól beindult a fejlődésben :)
süti beállítások módosítása