HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Végre itthon :)

2012.12.29. 17:28 norus

Eltelt a karácsony, körbejártuk a rokonságot, 3 nap az én szüleimnél, 3 nap a férjeméknél. Így a 8. hónap küszöbén elég is volt. Szenteste itthon voltunk, ketten ünnepeltünk, nagyon jól sikerült. Volt töltött káposzta, sült csirke, kukoricasaláta, cukormentes bejgli :P Faállítás, ajándékozás, minden :) Olyan jó volt együtt készülődni, díszíteni a kis fánkat és együtt leülni az asztalhoz, beszélgetni, zenét hallgatni. Jövőre meg már a kis Zsömivel :) Mór új neve ugyanis Zsömi, mert a szonográfus bácsi szerint igazi kis zsemle pofija van, kis dögönyözni való gyerek lesz :)))

Kedden mentünk Debrecenbe a szüleimhez, voltak nálunk uncsimék, utána mi mentünk mamámhoz, jókat ettünk, túl jókat is, szóval holnaptól már szigor!!!! Aztán átmentünk István szüleihez, meglátogattuk egy nyíregyi barátunkat, meg a kisfiúkat, nagyon édes volt, lassan már nekünk is lesz olyan pici, kis édes illatú lurkónk :)

Sajnos mindkét helyen ilyen kihúzhatós kanapén aludtunk és nekem nagyon nem ment már rajta az alvás, így kb rosszabbul keltem, mint feküdtem, nagyon vágytam már haza a mi ágyunkba. Nem is megyünk most már seova. Majd ha Mór kb két hónapos lesz. Addig itthon :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr334986601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása