HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Köszönet!

2013.01.31. 23:07 norus

Ugyan még holnap töltöm a 39. hetet és Mór még nagyon jól elvan bent, de most hadd mondjak köszönetet a férjemnek, aki hősiesen viselte az elmúlt 9 hónapot! Mert egy terhesség nem csak az anyát viseli meg, hanem olykor az ember párját is, aki próbál mindenhez jópofát vágni és nyugtatni magát, meg persze az anyát is, hogy a hormonok miatt van drágám, meg ez most egy ilyen időszak, stb... István maximálisan mellettem volt végig, mindenhova elkísért, érdeklődött, izgult, kis ruhákról véleményt formált, mindenben támogatott és ezért nem tudok elég hálás lenni neki. Amikor már én is megcsapkodtam volna magam legszívesebben, akkor is csak megsimogatott, hogy nincs semmi baj! A legeslegjobb férj jutott nekem és apa a fiúnknak, ezt már most tudom, minden nőnek ilyen társat kívánok, aki ennyire partner még a legproblémásabb időszakban is, mert nekem ugyan testi problémáim nem igazán voltak/vannak, viszont annál több lelki hullámvölgy volt, amikor magam sem tudtam, hogyan reagálok, viselkedek majd a következő pillanatban hát még a másik...

Szóval köszönöm Nyúl, hogy vagy nekem! Nagyon szeretlek! <3

Ui: Külön köszönet a mindennapos talpmasszázsért :) <3

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr915055943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.02.01. 10:06:09

Ez egy nagyon szep kis bejegyzes volt:) Szerencses lany vagy:)
Mar nagyon vartam a bejegyzest, azt hittem mar hogy van vmi...de ha meg nincs majd lesz...:) Nem mondom hogy nyugizz vagy hogy lepcsozz es egyel eroset, mert ugy se hasznal...:D
süti beállítások módosítása