HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Depi...

2013.05.13. 22:36 norus

Én minidepinek hívom most. Hát igazándiból nem tudom megmondani miért van. Sokat beszélgettünk erről Istvánnal és szégyellem is magam nagyon emiatt, mert nem tudtunk másra gondolni, mint hogy jó dolgomban nem tudok már mit kezdeni magammal. Leírni is szégyenletes, de lehet tényleg ez van. Van István nekem, egy gyönyörű, egészséges gyermekünk, egészségesek vagyunk, szép otthonunk van, jól élünk, nincsenek anyagi problémáink, szóval semmi okom a búslakodásra, de most nem lelem a helyem. Valszeg a mindig menőkés énemet, most seggre ültettem és ez lehet a baj. De dolgozok rajta. Ezért is kéne vezetni kicsit, hogy szabadabban mozogjunk Mórral. De még Pesten nem sokat vezettem és bebeszéltem, hogy a nagy hajó autónkat nem is könnyű, pedig már vezettem ilyen nagy autót sokat. Meg ugye Mór miatt is bennem van a para. Tudom, most azt gondoljátok, hogy hülye picsa, de kb én is ezt gondolom magamról. Viszont hiába próbáltam nem megy a megrázom magam és holnaptól vigyorgok ezerrel, de mondom jó úton vagyok. Mór egy tündér imádom és nem adnám semmiért, hogy van nekünk. Ne értsétek félre. Na mindegy, nem bírom leírni, hisz igazából magamnak sem tudom megmagyarázni egészen, de remélem átmegy rajtam hamar. Ideje visszatérni a régi dolgaimhoz lehet. Talán a manikűrösömet is fel kéne keresni, hiányoznak a dumcsik vele, meg a körmöm is, bár István nem szeretné, hogy visszarakassam :(

 

Ma amúgy oltáson voltunk és remekül ment Mórnak, olyan büszke voltam rá. Az elsőt meg sem érezte, a másodiknál sírdogált kicsit, meg is dicsérték milyen ügyes fiú :) 6,16kg és 66 cm-t mértek hosszra, nagyot nőtt :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr505299152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.05.14. 15:10:53

Hjajj Noriiii...hidd el ilyet mindenki erez, csak nem valljak be. Ugyhogy az ami veled tortenk teljesen normalis es igen ha hiszed ha nem el fog mulni:) de idovel...majd ahogy no Mor es egyre tobb mindent lehet vele csinalni es ahogy te is egyre jobban belejossz az anyasagba es elhiszed hogy nagy hajo autokat is lehet vezetni:) sot parkolni is veluk, max. addig mesz mig nem talalsz megfelelo helyet:)
Ha gondolod egyik nap osszefuthatunk vhol? Setakor vagy jatszohaz vagy nalunk, nalatok.
Jah es a manikurost surgosen keresd fel:) Gel lakk, en ezt ajanlom:) hogy Istvannak is igaza legyen:)

Titanilla Baksza 2013.05.17. 14:03:23

Nóri, dobok neked egy blogdíjat, hátha attól új erőre kapsz. Én is kaptam, te is továbbadhatod 4 másik bloggernek akit szeretsz!
Aztán a nagy autó miatt ne izgulj, gondolj arra, hogy sokkal biztonságosabb mint egy gyufásdoboz:)
Puszi

norus 2013.05.18. 22:30:39

@Titanilla Baksza: Köszi Tita :) És ez hol van, vagy mit kell vele csinálni? :D
ByeAlex vagy ki meg az Euroviziós indulónk. Kb a világ lúzere, egy vérciki dallal :) Legalábbis szerintem :P

Titanilla Baksza 2013.05.20. 16:38:46

Szerintem ez ilyen elméleti:) Szóval csak a következő bejegyzésbe majd írd bele, hogy kaptad és kinek adod tovább és mi a kérdés amire válaszolniuk kell. Persze lehet izgibb is, pl mesélj el 7 dolgot magadról amit eddig nem tudtunk rólad stb.
Végülis ByeAlex elég sokáig vitte. Szerintem üdítő volt, hogy más mint a többiek. Bár az még mindig nem derült ki nekem, hogy ő tud-e énekelni. A két háttérénekesről sokkal inkább:)
süti beállítások módosítása