HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Hála Mórért!

2012.11.08. 21:22 norus

Tegnap olvastam Ördög Nóra blogbejegyzését, arról hogy babát vár. Pontosan úgy éreztem, ahogy ő leírja, miszerint tuti azt gondolja az aki meghallja, hogy milyen jó, hogy neki ilyen szuperül összejönnek a dolog. Aztán olvastam továbbb és teljesen ledöbbentem, milyen küzdelmen van túl azért a babáért. Teljes sokk volt. Van egy barátom, aki szintén régóta küzd a kisfia testvéréért, és érthetetlen miért kelle ezeknek megtörténnie :( Eddig is szimpatikus volt Ördög Nóra, de most igazán kedves lett számomra, hogy őszintén, nyíltan vállalja mit kellett megélniük és hogyan is fogant az a pici kis élet.Azonnal eszembe jutott Mór, aki elsőre beköltözött hozzánk és minden nap álát adok a sorsnak, hogy nekünk nem kellett végigcsinálni egy ilyen borzasztó és idegörlő folyamatot. Nagyon szerencsések vagyunk! Köszönet a férjemnek, aki megadta ezt nekem, hogy örülhetek a kisfiam növekedésének, ezért sose tudok majd elég hálás lenni :)

Minden tiszteletem azoké a családoké, akik várják a babájukat és kívánom, hogy sikerüljön, hisz akik ennyire vágynak egy gyermekre, oda igenis érkezzen meg! Szurkolok nagyon! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr634897943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása