HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Az első levegőzés

2013.02.26. 19:25 norus

Ma történt. Felöltöztettük bundazsákba, betkartuk és 5 percre kinyitottuk az ablakot. Evés után volt pont, így nyomban el is aludt és 5 órán keresztül meg se mozdult :) Holnap toljuk 5 perccel, így már 10 percet levegőzik majd. Szeretni fogja nagyon szerintem, bár azt hiszem minden baba kedveli a jó kis friss levegőt. Na meg ma kifejezetten jó idő volt, imádtam én is. Voltam bababoltban, sütkéreztem közben kicsit :)

Mór kezdi szeretni a fürdést. Az öltözés, pelenkázás még mindig mumus, de a jó meleg ví<ben már nagyon élvezi a pancsolást. Olyan kis édes közben!

P2260280.JPG

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr675107053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.02.26. 20:21:57

De jo takarotok van:)
5 oran keresztul? :) Aldott jo gyerek ez a Mor:)

norus 2013.02.26. 20:24:21

@PetraCalifornia: Igen, bár délutánra jól kialudta magát, így nyűgös is volt kicsit. Tegnap este csinált egy 6 órás alvást is... Reméljök az éjszakai alvások szépen lassan hosszabbodnak majd. :)

PetraésLily 2013.02.27. 10:27:29

@norus: Igen ez a baj azzal ha napkozben sokat alszik a gyerek. Lilyt en mar nem engedem "sokaig" aludni, bar nem mintha sokat aludna;) de Mor meg pici ehhez, aludjon csak amennyit szeretne:)
Az ejszakat meg hidd el o hiaba fogja ataludni Te nem fogod:D
süti beállítások módosítása