HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Mór wellnessezik :)

2013.06.20. 13:41 norus

Jöttem a beszámolóval. Ugye a babalét borzasztóan nehéz dolog, így elvittük Zsümit kicsit pihenni a Mátrába. Péntek délelőtt összepakoltunk, aztán ebéd után indultunk. Kicsit meg kellett állni, mert a számításokkal ellentétben nem nagyon akart aludni, de azért a végén csak elbóbiskolt :) Vettünk tükröt az ülés fejtámlájára, így láttuk mikor ébred, csudajó találmány :)
Mátraszentimre a Kékes után van még picivel, gyönyörű helyen. A hotel az erdő közepén van, isteni a csend és nagyon kedvesek voltak. A szobába már be volt készítve a kis kád, a pelenkázó, a kiságy, szóval minden volt, amire Mórnak szüksége van :) Délután csak a környéken sétáltunk kicsit, késői ebédeltünk, majd este lementünk vacsizni, meg feliratkoztunk másnapra masszázsra. Szombaton délelőtt hordozóba raktuk és mentünk túrázni kicsit az erdőbe, átsétáltunk Mátraszentistvánra, megnéztük a sípályákat, meg a Három falu templomát, majd vissza. Pont elég is volt Zsüminek, jöhetett a délutáni alvás. Aztán lementünk a wellnessbe, ahol nem kicsi néztek nagyot a népek, hogy beviszünk egy ilyen pici babát a vízbe, de ők ugye nem tudták, amit mi, hogy Mór úszni jár és pont nagyon jól elvan a vízben, most sem volt semmi gond, jót úszkáltunk :) Én szaunáztam is kicsit, majd felmentünk és mentem is masszázsra, ajjjj, de nagyon jólesett :) Már nagyon vágytam rá. Aztán mikor végeztem István következett, szerintem ő is élvezte :) Vacsi után fürdetés, Mórt leraktuk aludni, mi meg filmeztünk.

Vasárnap délelőtt pakoltunk és jöttünk haza, de még megálltunk kicsit Kékestetőn. Fel is mentünk a kilátóba, így Zsümi már volt Magyarország csúcsán :)

Igazán klassz hétvége volt, teljesen kivitelezhető gyerekkel, persze nem olyan szabadon mozog az ember, de így is imádtuk. Egy hónap múlva meg irány a Balcsi, Vonyarcvashegy :)

Addig be kéne szerezni olyan szuper alkalmazást, mint Petrának van, hogy szóljon a teló, ha ébred a gyerek, mert lesz medi a panzióban és földszinti szobánk lesz, ergo mehetnénk addig fürödni, míg alszik. Csak nekem Blackberrym van, Istvánnak Iphoneja, és naná, hogy nem nagyon lehet a két telcsit összehozni ilyen szempontból, de azért majd még kutakodok :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr915370379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.06.20. 16:26:53

Szeretem a bejegyzeseid, pozitivak es ez nagyon jol hat ram:)
Majd megkerdezem Balazst az alkalmazasrol, de lehet itt az ideje beujjitani egy telot:) Amugy lehet a babyor is mukodne, bar nem tudom mennyi a hatosugara de nekunk van csak nem vittuk magunkkal, ugyhogy akar kolcson is adjuk, majd megnezem.

norus 2013.06.20. 20:46:29

@PetraésLily: Van babyőrünk köszi, lehet azt visszük majd magunkkal :)

PetraésLily 2013.06.21. 09:56:11

@norus: Mondom azt nem tudom meddig mukodik, milyen messze de hatha. Nekuk csak kolcsonbe van tesomektol. Azert 1 probat meger.
süti beállítások módosítása