HTML

Mórral az élet

Friss topikok

  • PetraésLily: Nagyon szep oszinte bejegyzes volt:) Tenyleg minden ugy lesz jo ahogy lesz es szerintem Mor imadni... (2014.08.24. 13:28) Bölcsi
  • PetraésLily: Nah vegre...vegre...vegre...en csak nezegettem ezt az oldalt de post az nem volt, most orulok:) Gr... (2014.04.23. 21:05) Írok
  • PetraésLily: Jajjj Anyaaaaaa:) de kedves bejegyzes volt:) Sokat gondolkoztam en is ilyen dolgokon hogy mikor fo... (2014.01.18. 12:28) Anya!
  • norus: Melyik szobába végül? (2014.01.02. 21:02) Karácsony + láz
  • norus: Ááááá, neeem. A mi ágyunkat vitték el, neki maradt a kiságya, majd két éves kora körül kap felnőtt... (2013.11.24. 10:50) Egész éjjel ágyban :)

Címkék

Hozzátáplálás...nem megy :(

2013.06.27. 13:54 norus

De nem ám :( Két hete kezdtük el, próbáltam almát, barackot, krumplit, ma répát. De egyik sem nyerő :( Nyomkodja ki a szájából, nem győzőm visszakanalazni az álláról. Valahogy nem akaródzik ez a nyelés, vagy nyammogás, vagy nem is tudom mit kéne csinálnia, mindenesetre nem ízlik neki, vagy a fene se tudja. Az almánál, meg a baracknál a savanyú íz volt a ludas, mert az látszott rajta, a krumpli meg a répa már nem okozott olyat, de mégis visszanyomkodja. Mennyi idő míg rákap? Egyszer csak rájön mit kell vele csinálni? Vagy megszereti, vagy örök életében folyékonyon fog élni? Tegnap adtam neki egy korpovit kekszet, azt áztatta és kb a negyedét benyammogta és annyi. Próbáltam a tejpépet, de az sem kell neki, már nem tudok mit kitalálni. Anyám persze jött nagy okosan, hogy azért nem kell a gyereknek semmi, mert tápszeres... Jaaaaa, jóóóóóó, akkor mától fényevő lesz, hisz a tápszer maga az ördög. Az balakon ki tudnék ugrani mikor azzal példálóznak, hogy bezzeg az anyatejesek, hát nagyon gratulálok nekik, jipijájé, majd jól elásom magam, mert nekem nincs már tejem... De gondolom ez is az én hibám...Lehet, nem tudom, majd a következő gyereknél kiderül, de igazán lapozhatnánk már...

Na most jól kidühöngtem magam, de olyan tanácstalan vagyok :(

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr655380587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PetraésLily 2013.07.04. 15:29:12

Ez nagyon tetszett:) mar bocs...:)
Lily is tapszeres-anyatejes volt es megis szilard etken el:) Lehet mi szerencsese voltunk de hamar rakapott:) Turelem, turelem...jojo en is kiugrok ettol a szotol az ablakon, de sajna en sem tudok jobbat. Hidd el ra fog erezni az izere csak lehet neki tobb ido kell. DE AZ TUTI FIX HOGY ENNEK A TAPSZERHEZ SEMMI KOZE! :D
süti beállítások módosítása